Pappa har meckat med min cykel

Hej allihopa!
Jag hade bara idrott i skolan idag. Det var två i min klass som hade handboll :D lite svårt men kul! Jag ääälskar idrott, det är mitt favoritämne för det är typ inget ämne! Och m an behöver inte plugga till det ;D

Jag var duktig och cyklade till skolan! Men först när jag skulle ta min egen cykel så var styret och sadeln sänkt två meter. Sadeln var lös också! Det var typ pappa som meckade med den i helgen när jag sa att jag inte ville ha den för att den var gammal och trasig och för liten (sant!!).
I alla fall så cyklade jag några hundra meter innan jag insåg att det inte skulle funka och vände hem igen. Jag bytte till Annas istället. Hoppas det var okej? Den är 6 år nyare än mig och växlarna hoppar inte ur hela tiden! Fast sadeln är också ganska låg :P

Aja.. Nu är jag iaf hemma igen. Ska gå ut med hunden och skjuta lite på korgen :D har ingen basketträning idag. Trodde jag skulle få följa med Anna och Klara och vara med på extraträning men så blev det inte.. Kanske är med på någon annans lag träning idag men tror inte det...
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: HANNA

allt bra? :)

2011-05-24 @ 16:18:53
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: HANNA

det är bra med mig :)

tycker jag med !



HAHAHHAHAAH ! :D

2011-05-24 @ 17:18:16
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mig!

E-postadress: (publiceras på bloggen loch min facebook såklart)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se