(:

Kuuul dag! Och jag är faktiskt inte ironisk ;) hahaha. Sitter och skrattar åt allt som har hänt. Johanna är asrädd för insekter och Lina tror att hon kan mobba mig! Haha x) Eller kan hon det?
Sen var jag på lagmiddag med f.99 som jag är assistant coach till, med alla föräldrar och syskon. Det var trevligt! Jättesnällt av familjen Asarnoj att fixa det.
Nu borde jag plugga kemi fast jag tror jag ser på film istället med mamma och Klara. Orkar inte plugga! Haha. Det är Irene Huss på femman, säkert väldigt spännande ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kan det..(;

2011-05-23 @ 08:37:25
URL: http://hagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte mig!

E-postadress: (publiceras på bloggen loch min facebook såklart)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se